Technická podpora

CGS Labs poskytuje technickou podporu uživatelům softwaru pro návrh a správu projektů (Autodesk, CGS, Studio ARS, DHI, Viewpoint, BricsCAD…) a také podporu pro uživatele dodávaných senzorů a systémů (OTT, Hydrolab, GILL atd.).

Jsme Vám k dispozici 8:00 – 16:00 (pondělí–čtvrtek) a 8:00 – 15:00 (pátek)

Technická podpora k řešením CGS Labs je placenou službou dle aktuálního ceníku, pro zákazníky s platným plánem údržby (CSM) anebo s aktivním předplatným (subsciprion) je službou zdarma.
Pro více informací nás prosím kontaktujte na info.cz@cgs-labs.com.

Nápověda a dokumentace

Podívejte se na naše články nápovědy a získejte rychlé odpovědi na nejčastější technické otázky.

Dotazy na konzultanty

Na Vaše dotazy odpovídají konzultanti, kteří náš software znají velmi dobře.

Vzdálená podpora

Spojte se s našimi konzultanty, stáhněte si aplikaci a využijte vzdálenou pomoc sdílením pracovní plochy Vašeho počítače.