Centrum nápovědy

Navštivte stránky naší nápovědy a získejte rychle odpovědi na nejběžnější technické dotazy.

Otevřete lístek podpory

Na Vaše dotazy Vám odpovídají zkušení specialisté, kteří náš software znají perfektně.

Nástroje vzdálené podpory

Využijte vzdálenou pomoc našich zkušených kolegů, kteří se připojí k vaší pracovní ploše.

Technická podpora

CGS Labs poskytuje technickou podporu uživatelům softwaru pro návrh a správu projektů (Autodesk, CGS, Studio ARS, DHI, Viewpoint, BricsCAD…) a také podporu pro uživatele dodávaných senzorů a systémů (OTT, Hydrolab, GILL atd.).

Jsme Vám k dispozici 8:00 – 16:00 (pondělí–čtvrtek) a 8:00 – 15:00 (pátek)

Technická podpora k řešením CGS Labs je placenou službou dle aktuálního ceníku, pro zákazníky s platným plánem údržby (CSM) anebo s aktivním předplatným (subsciprion) je službou zdarma.
Pro více informací nás prosím kontaktujte na info.cz@cgs-labs.com.